Forum

2688

innlogget

41308

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • SplashBoy

invitere til nyttårsaften

31. des 2017 17:03 | Vist 713 ganger. Jeg har tenkt å invitere en del mennesker til privat nyttårsfeiring siden året som kommer blir veldig spesielt.
    Men sliter med å velge hvem som skal designe invitasjonene, pynte bordene og gjøre alt det andre hvor champagne ikke er involvert.
    Nyttårsantrekket må også bestilles. Tenkte et antrekk med diamant-knapper fra Congo eller Syd-Afrika.
    Tema for feiringen må også velges, finnes det folk som kan leies inn for å klekke ut gode ideer til tema samt ideer om hvilke farger som skal gå igjn på kostymene?
    Pleier vinmonopolet ha tilbud på sprit? Regner med det vil gå en del sprit (jeg spriter ut champagnen slik at jeg kun trenger kjøpe noen få flasker av champagnen) og hadde vært greitt å benytte seg av tilbud. Dessuten trengs det også en del coca cola til blandevann. Har funnet ut at Coop sin cola fungerer veldig bra, også er den mye billigere.
    Maten vet jeg ikke helt, men er jo en del katering-sjapper rundt forbi, så det er ikke det første jeg trenger tenke på, tar det et par dager før feiringen.
    Er det andre ting jeg bør tenke på? Venter på svar fra VG hvor mye de vil betale for rettighetene til å dokumentere feiringen.

• Snerket

# 1. 31. des 2017 18:34 Hvis du spriter ut alkoholen ytterligere, så er det ingen som vil legge merke til detaljene uansett, så drit i dem. Start det nye året på rock bottom så du bare kan gå oppover. Godt nytt år.
  • Lord Lolindir

# 2. 31. des 2017 18:39 Litt sent å planlegge nå, er det ikke?
  • SplashBoy

# 3. 1. jan 2018 19:27
    Lord Lolindir skrev 31.12.17 kl. 18:39
    Litt sent å planlegge nå, er det ikke?

sent? er jo ett år til nyttår. Nå vet ikke jeg hvor lang tid du pleier å planlegge, men jeg synes et år er god tid
  • Kjøttmeis

# 4. 1. jan 2018 21:29 Melder meg som konsulent.
    Har masse realkompetanse.
  • SplashBoy

# 5. 1. jan 2018 22:06
    Kjøttmeis skrev 01.01.18 kl. 21:29
    Melder meg som konsulent.
    Har masse realkompetanse.

Vi vippses ;-)