Forum

2715

innlogget

42017

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Godisgris

Morsomme opplevelser fra arbeidslivet

28. des 2017 22:34 | Vist 689 ganger. Jeg vil gjerne høre fra dere om morsomme opplevelser dere har fra jobben. Jeg starter med denne:

Jeg gikk inn på rommet for å se til en beboer tidlig i dagskiftet, og der fant jeg en tom seng. Den gamle var simpelthen som sunket i jorden Dyna lå delvis slengt ut av senga, så jeg tenkte, da er hun på WC!, men ingen der! Dette var svært besynderlig, for hun var ikke i stand til å forlate senga og rommet etter et fall som hadde gjort henne ganske forslått. Jeg løftet på den delen av dyna som lå delvis ute av senga, OG DER satt den gamle og gjorde sitt fornødne i en potteskjuler. Hun så opp på meg og sa: Jeg er nok huelaus, men rådlaus er jeg ikke.. Jeg må innrømme at jeg og mine kollegaer lo godt av den hendelsen.

• SassyCam

# 1. 28. des 2017 22:49 Tror det er mye morsomt som skjer innenfor helse, og da mange ganger på sykehjem.
    Før i tiden var det sånn at hver onsdag var det rens av gebiss til alle beboerne. En som ikke var så kjent med disse rutinene hadde fått med seg dette. Dermed tok hun en bøtte, og gikk på innsamling hos alle beboerne. Du kan tro det var et strev med å finne ut hvem gebissene tilhørte :p
  • aleks8888no

# 2. 28. des 2017 23:46 Jobbet på Fretex og der pleide vi å spørre om hvor sjåførene kom fra (hvilken butikk). En sjåfør svarte så greit: Nei jeg kommer fra Congo jeg. Da lo vi godt. Det gjorde han og tilslutt
  • Godisgris

# 3. 29. des 2017 12:19 Jeg hadde tidligere en kollega hun var en STOR dame 120kg+, og en morgen i romjulen jeg var på vei inn på vaktrommet en tidlig morgen satt hun med en konfekteske i fanget. Jeg tenkte jeg skulle få litt latter ut av folk på morgenen så jeg sa: Ååååå Ingrid får jeg smake litt på konfekten din? Alle begynte jo og le, men det var ikke konfekten hun hadde i fanget de tenkte på
  • Mirromurr

# 4. 30. des 2017 14:43 Vi hadde en dame med mye angst så vi måtte sitte ved siden av henne innimellom. Hun hadde nok begynt og bli litt dement også. Hun sitter og klyper meg i armen en stund før hun ser opp på meg og sier: " Æsj, så tjukk og feit du er".

De sendte meg inn på rommet til Signe. Ikke visste jeg at delvis demente Signe var en gammel jomfru som hadde stor redsel på menn når hun ikke hadde fått på seg klær ennå. Hun hylte opp, og jeg greide akkurat og komme meg ut før nattpotta smalt i døra. Det var i alle fall ikke jeg som måtte vaske der etterpå.

• Snerket

# 5. 30. des 2017 15:45 Jeg er bartender, så det som er veldig morsomt for kundene mine er som regel bare slitsomt for meg.
  • gre18cce

# 6. 30. des 2017 16:29 Kjørte taxi i Oslo og tidlig på 90 tallet så tikket det ut en etterlysning på taksameteret fra politiet.
    Det hadde vært et ran på Grorud og vi fikk diverse opplysninger om utseende og klær når det gjaldt den ene raneren , dog hadde han tydeligvis en kvinnelig medhjelper for der var opplysningene fra politiet kort og greit. Hun var mindre pen :-)
  • Godisgris

# 7. 8. jan 2018 16:13 Jeg og en kollega kom inn til en pasient en søndag morgen, det vi ble møtt med var en ganske forvirret gammel dame som sa: Hei, jeg har vært på tyttebærtur på Sokna.
    Jeg må innrømme at vi begynte å le, og den gamle lo godt sammen med oss.