Forum

1814

innlogget

42049

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • SplashBoy

grevinnen og hovmesteren

23. des 2017 23:45 | Vist 511 ganger. Er det helt ut å le av den?
    Litt greitt å vite slik at jeg ikke begynner å le og tabber meg ut og mister min sosiale rang blandt vennene mine
  • Søkt

# 1. 23. des 2017 23:47 Hørt at både Mr Pomeroy og Mr Winterbottom var skeive. Det er ikke noe å le av.
  • Lord Lolindir

# 2. 23. des 2017 23:49 Jeg sluttet å le av den for minst tyve år siden, og jeg ser den ikke hvert år en gang.
  • SplashBoy

# 3. 23. des 2017 23:49
    Søkt skrev 23.12.17 kl. 23:47
    Hørt at både Mr Pomeroy og Mr Winterbottom var skeive. Det er ikke noe å le av.

splitter piiiiine
  • SplashBoy

# 4. 23. des 2017 23:50 (red. kl. 23:51)
    Lord Lolindir skrev 23.12.17 kl. 23:49
    Jeg sluttet å le av den for minst tyve år siden, og jeg ser den ikke hvert år en gang.

så helt ut altså, vil liksom ikke risikere å miste vennene mine av å le av den filmen viss den er helt ute av motebildet
  • Lord Lolindir

# 5. 23. des 2017 23:55
    Søkt skrev 23.12.17 kl. 23:47
    Hørt at både Mr Pomeroy og Mr Winterbottom var skeive. Det er ikke noe å le av.

Mr Winterbottom ble kremert og gravlagt på Golders Green Crematorium i London. Mener jeg så Pomeroy der også.

vedlegg
  • Lord Lolindir

# 6. 23. des 2017 23:58
    Lord Lolindir skrev 23.12.17 kl. 23:55
    Mener jeg så Pomeroy der også.

Jepp!

• Isbjørn

# 7. 24. des 2017 11:44
    SplashBoy skrev 23.12.17 kl. 23:45
    Er det helt ut å le av den?
    Litt greitt å vite slik at jeg ikke begynner å le og tabber meg ut og mister min sosiale rang blandt vennene mine

Føler du for å le når du ser på, så le.
    Hva en eller annen blogger mener r "ut" eller "inn" er totalt uvesentlig.

Andre forumdeltagere humor er også helt uvesentlig for deg. Men dem's humor er også helt greit.

Med andre ord, gjør som du føler deg, er det gøy så le, er det ikke la være.

• Obelixen

# 8. 24. des 2017 15:06 Det er en ustyrtelig morsom sketsj. Men det er begrenset hvor mange ganger du kan se den før den mister nyhetens interesse. Jeg står ved at det er en fantastisk sketsj, men jeg velger som regel ikke å se den de fleste åra. Ikke fordi jeg liker den, men fordi jeg ikke vil se den før jeg virkelig har lyst til å se den.
  • Felix The Cat

# 9. 24. des 2017 15:24 Bra det ikke var brettspillet Politisk ukorrekt du lo av iallefall...
  • Toffin

# 10. 24. des 2017 16:26 Grevinnen og Hovmesteren, er like "morsomt" som Arve Opsahls fyllefigur "Bottolf" og akkurat like utdatert.
  • 0rest_

# 11. 24. des 2017 16:32 TS: hvorfor er du så opptatt av hva dine venner vil synes? forutsatt at disse har et minimum av raushet, så er det vel helt greit å le av noe man synes er morsomt? Jeg synes ikke den er særlig morsom lenger-det kan gå både tre og fire år mellom hver gang jeg ser den.. man humrer jo kanskje litt,men utover det har den mistet nyhetens interesse. Litt på samme måte som da jeg svitsjet innom NRK1 tidligere i dag, Langbein og vennene hans var langt mer moro på julaften da jeg var barn enn det er nå. Men for all del: synes DU det er morsomt så se på det hvert år-uten å bry deg om hva "alle andre" skal tenke om deg..