Forum

616

innlogget

41989

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Lystmy

Tom of Finland

28. sep 2017 00:52 (red. kl. 00:58) | Vist 556 ganger. Jeg er normalt sett ikke en som ser finsk drama. Altfor lite sexy folk, rå biler, skytevåpen og raske replikker etter min smak. Jeg vil likevel anbefale filmen på det varmeste. Gå å se den på kino om du kan!!! Smak på den finske stillheten, kjenn den sure eimen av sigarettrøyk sige ut av lerretet og inn i sjelen. Føl hvordan du eldes av de grå fargene. Nyt å miste selvfølgeligheter og føl lykken over det vi har i dag.

Jeg sitter igjen med en ennå større empati og forståelse for dem som I dag lever i samfunn der homofile er sett på som kriminelle. Et ennå større behov for å verdsette min og din selvfølgelige rett til å leve ut vår identitet.

Men først og fremst sitter jeg med en akutt følelse av ærefrykt og beundring ovenfor alle som våger å være anderledes. SLM, Queens, Glitterfitter, club kids, freaks, skruller, BDSMere, sluts og alle andre som ikke prøver å passe inn. Jeg elsker dere og det mangfoldet dere står for. 💙💜💛💚❤️

Denne debatten er avsluttet. Moderatorbegrunnelse: Ingen debatt, benytt dagboken til slike innlegg :)
  • 73WR

# 1. 28. sep 2017 05:55 (red. kl. 05:55)

Tom of Finland – Official U.S. Trailer